رویای منی❤

تو از دل میگویی و من از جان:)

چالش

همیشه از چالش ها فراری بودم از چالش سطل اب یخ و بطری بگیر تا چالش تگ کردن اسامی تو استوری های اینستا ولی از زیر همشون در میرفتم خیلی اخه کار مسخره ای بود یه که چی همیشه تو ذهنم(که چی که اسم تگ کنیم؟که چی که اب یخ بریزیم رو خودمون)یه دونه سلبریتی هم که از چالشی حمایت کنه دگ تمومه! حالا باز اینا خوبه همین پارسال بود که چند تا از پارکور کاران دانشگاه تصمیم گرفتن از بالکن طبقه ۳ به بالکن طبقه دوم برن که گویا اولین نفر ناموفق بوده با یه سقوط ازاد با زمین نقش بست(خدا رحمتش کنه) به خاطر همین هر وقت یه جایی اسم چالش میشنیدم اولین کاری که میکردم فقط پا به فرار میزاشتم ولی یه چالش جدیدا توی بیان ایجاد شده که نظرم رو کلا راجب چالش تغییر داد...برعکس بقیه چالش ها تهش پر نتیجه است...شما هم دعوتید
البته این نظرات شخصی منه یقینا هم مخالف داره هم موافق بنده هم حامی هر دو گروه 

۱-پدر و مادرم.خدایی خیلی دوستشون دارم نه من هیچ کس دگ حاضر نیست خانوادش رو با هیچ چیز دگ ای عوض کنه...عاشق اون لحظه هایی هستم که افتخار افرینی میکنم و اونا هم خوش حال میشن البته همیشه چون از جایگاهی که بودم راضی نبودم به خاطر همین معمولا از اتفاقاتی که برای دیگران موفقیت محسوب میشه برای من شکسته ولی همین که شادن و سایشون بالای سرم هست همیشه خداروشکر میکنم...

۲-خواهر یا برادر.بهترین رفیق توی لحظه های تنهایی هستن با اینکه کوچیک تره ولی بعضی وقت ها راجب موضوعاتی باهام صحبت میکنه که احساس میکنم هم سن خودم و همیشه ارزوم دیدن موفقیتاشه...بزرگترین ارزوم هم براش همینه...

۳-آینده شغلی.یقینا برای هر پسری موفقیت درسی و شغلی مهمترین قسمته ولی الان فعلا ترم اولم فعلا باید خوب درس بخونم البته در کنارشم کار مرتبط با درسم رو حتی شده به صورت رایگان انجام بدم تا وقتی به سن اشتغال رسیدم یه کار خوب پیدا کنم اینجوری که چیدم همه چی ایشالا اوکی میشه گام به گام باید جلو برم...ولی با هدف...شایدم به قول عشق جان شرکت زدیم و اونم اومد شیطونی کرد😉😀

۴-نویسندگی.معمولا نمینویسم بیشتر میخونم ولی خیلی دوست دارم یه بار قلم رو بردارم و یه کتاب بنویسم از حال و هوای این روز هام...اسمشم انتخاب کردم...شاید یه روز دست به قلم شدم فعلا تو بیان از روزگارم میگم تا یکم تمرین کنم تو این راه هم ممنونم از یاس جان بابت قالب و ویرایش ها و نظرات نابش...

۵-خیر گمنام.همیشه وقتی یه پیر مرد رو میبینم که گونی زباله رو دوشش هست یا کودک های کار رو میبینم خیلی ناراحت میشم یه موقع هایی هم یه بغض گلوم رو میگیره عاشق اینم که کمکشون کنم و صد البته ناشناس ولی خیلی دوست دارم شادی لحظه های پس از کمک رو ببینم حتی از پشت یک دیوار چون خیلی شیرینه نمیگم که ریا نشه...ولی پیشنهاد میکنم حتما تجربش کنید

۶-عشق.یه حس خیلی خیلی شیرینه یه حس به نظر من ماورایی که هنوز دانشمند ها سر منشا اش رو پیدا نکردن...کسی که عاشق میشه تا حدودی تو زندگیش سختی بیشتری میکشه ولی همین عشق از یه دختر ۱۸ ساله یه مادر میسازه و از یه پسر تنها قهرمان یعنی سختی های دیگه برات کوچیک میشن حس هایی رو درک میکنید که شاید تو زندگی ازتون یه اسطوره بسازه اون وقته که پیشرفت میاد سراغتون وقتی کنار همین...حالا هم که قهرمان زندگی من داره باعث رشد من میشه خوشی و موفیقتت رو میخوام ممنون یاس جان💖

۷-سفر خانوادگی.مگه بهتر از این سفرم داریم؟وقتی با خانوادتی دنیا کنارته این رو وقتی فهمیدم که دگ کنارم نبودن الان برای حتی چند ثانیه دیدنشون له له میزنم خانوادم خداروشکر اهل سفرن همین باعث شده همیشه بین سفر خانوادگی و دوستانه خانوادگی رو تجربه کنم البته تجربه سفر های دوستانه هم خوبه یکم شیطونیاش بیشتره ولی خدایی کلا سفر خوبه...😉

۸-عشق و حالایی که نکردم. یه چیزی که دوست دارم اینکه اگر خواستم بمیرم از ارتفاع سقوط کنم مثلا تو هواپیما باشم که داره سقوط میکنه مردن با هیجان رو خیلی دوست دارم...دیوونه هم خودتی😀

۹-خنداننده.تو زندگیم خیلی دوست دارم همه بخند و شاد باشن خودم بعضی وقت ها هزا  تا غم رو دوشمه ولی باز بروز نمیدم و کلی هم میخندونم البته میگن اونی که خیلی میخنده غمش بیشتره راست میگن...

۱۰-نجات.تو زندگیم خداروشکر تجربش کردمه خیلی شیرینه باید تجربش کنید از درس دادن به دوستات یا هر کار کوچیک دگ چون سریع نتیجش رو میبینی همین امروز اتفاقا ریاضی کار کردم با یکی از دوستام الانم خداروشکر خوبم ایشالا که اونم خوب بده امتحانش رو خوشحالی اون رو ببینم بیشتر خوشحال بشم ولی یه بار دوستم حالش خوب نبود منم نتونستم به دادش برسم فاصله زیاد بود موقعیتش رو نداشتم اونم متاسفانه خودکشی کرد و از جمع ما رفت همیشه سر همین خیلی افسوس میخوردم چون همیشه ارومش میکردم ولی اون دفعه نتونستم حیف شد مقصرشم منم که به دادش نرسیدم...

۱۱-روز خوب.روزی که بدی نباشه اون روز خوبه ولی خدایی به نظرم تنها دلیل اینکه یه روز بد رو نمیتونیم خوب کنیم چون از قید خوبی های اون روز میگذریم خودمم اینجوری ام که دارم کار میکنم رو خودم به شما هم پیشنها میکنم...قبول دارم بعضی روزا خیلی بده ولی بیاین ما خوب باشیم حتی با یه دیونه بازی یا صحبت با خانواده یا عشق جان میتونه ارومتون کنه...

۱۲-جوری زندگی کنم که جوری بمیرم که زمینگیر و وبال گردن کسی نشم.بهش امید دارم...

۱۳-ترس.بزرگترین ترسم ترس نبودن خانواده و یاسمن جان حتی برای یک روزه همیشه هم دوست داشتم اگه خدایی نکرده کنارم نباشم و عمرشون به دنیا نباشه من زود تر بمیرم که شاهد این اتفاق نباشم...یه ترس دگ هم ترس از ارتفاعه که البته خداروشکر دارم باهاش مقابله میکنم اخ اخ یه بار تلکابین سوار شدم ای جیغ میزدما ای جیغ میزدما😂ولی شنیدم بانجی جامپینگ درستم میکنه یه ۵۰ متر بپرم حله ولی اگه قلبم اوکی باشه تا الان که دکتر بام اجازه نداده حالا تا بعد ترس از تاریکی هم داشتم که رفع شد خداروشکر😊
فک کنم ۹۰ درصد افرادی که این پست رو ببینن بعید میدونم بخونن...زیاد حرف زدم بایت پر حرفیم عذر میخوام...

۱_انشالله که خدا ،حافظ پدر و مادرت باشه❤
۲_و به امید خدا خواهر جانتون به درجات عالی تحصیلی دست پیدا کنه 💋
۳_آینده شغلیت هم که معلومه 😉😊
 ۴_انشالله که به تمام آرزوهات برسی از جمله نوشتن همون کتاب❤😗
۵_خیر گمنامو منم بدجور هستم🌸❤
۶_در مورد عشق هم باید بگم که قربان شما❤
۷_نظری ندارم
۸_اوووم عاشق مسافرت هستم مخصوصا که بخوام با آتنا هم سفر بشم❤
۹_موافقم منم تا حالا هیچ شیطونی نکردم🤗😀😉
۱۰_با اینکه هر کی بیشتر میخنده بیشتر غم داره و بیشتر زندگیو درک کرده موافقم
۱۱_انشالله به شغلی که درآینده برای خودم در نظر گرفتم میتونم جون کلی آدمو نجات بدم
۱۲_ هر روز میتونه خوب باشه به شرط اینکه خودمون بخوایم 
۱۳_اییییی دقیقا منم به این امید دارم و همیشه میگم توی تصادف میمیرم و کارم به بیمارستان نمیکشه
۱۴_من عاشق هیجان هستم😍مخصوصا پرش از ارتفاع❤ اصلا هر کاری که توش هیجان داشته باشه اسم منم توش پیدا میشه😀😊😉 بیا بریم تلکابین یکم جیغ کشیدناتو ببینم بخندم😂😅😄 جاست هیجان ❤




  بابت تمام نظراتت ممنونم ایشالا خدا پدر و مادرت و خواهرت رو حفظ کنه❤
و اینکه ایشالا تمام هیجاناتم رو باهات تجربه کنم از جمله پرش از ارتفاع البته تو بانجی جامپینگ(به یه چیز وصل باشیم😄😂نخوریم زمین بترکیم)
پس اتنا جانم خوش سفرن❤ایشالا همیشه کنار هم باشین...
امیدوارم به ارزوت برسی منم از صمیم قلبم برای رسیدن به ارزوهات دعا میکنم تا موفق بشی که یقینا هم میرسی دنیا به وجود خانم دکتری مثل تو محتاجه😉❤
ممنون که وقت گذاشتی و این متن بالا و بلند رو خوندی...😊
با ارزوی خوشی و موفقیت روز افزون😍
راستشو بخوای منم نتونستم کامل بخونم از هر کدوم خط اولو خوندم :)
درسته...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه حس مثل نگاه
یه حس مثل دوست داشتن
یه حس مثل عشق
یه حس مثل پرواز تا اوج
یه حس مثل یاس و یار
نویسندگان
پسری به نام یار دختری به نام ❤یاس