رویای منی❤

تو از دل میگویی و من از جان:)

پرواز


در ذهنم چندیست عطر گل یاس پیچیده است کافیست ذهنم را باز کنم و کاغذ خیال را به قلم عشق به رقص در آورم...😍

رقص کنان از یاس گویم و گویم و گویم...😊

اما تا به نقطه حساس میرسم قلم تاب و توان ادامه را ندارد نقطه دلتنگی...سخترین و شیرین ترین قسمت علاقه شدید قلبی...❤
ولی از جان جانان پروازش را هم دوست دارم موفقیتش در اوج اون دور دورا آن جا که پروانه صدای عشق از وجوش بر می خیزد...

و من همان پروانه ام...بر اسمان خیالم برای یک باور از شروع تا به فرداهایی پشت فردا ها...فریاد آن جا که جز شدنش هیچ نشدنی در پشتش پنهان نیست...و اشک ها خنده کنان بر روی گونه ها سرازیر می شوند...
او موفق میشود...این صدای من است...
۲۴/۱۰/۹۶
۲:۱۱بامداد

پ.ن:قول هم دادیم هر وقت به هر نقطه ای رسیدیم هم رو فراموش نکنیم و هم دیگر رو تنها نزاریم...
ما باهم موفق میشیم💪
هیچوقت تنهات نمیذارم عزیزجانم :) ♡
حضورت ابدیست در قلبم❤
اینه...تِماااااااام💪😂
مرسی عزیزم😍
ممنون بابت آرامشات جات برای همیشه اینجاست👈❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه حس مثل نگاه
یه حس مثل دوست داشتن
یه حس مثل عشق
یه حس مثل پرواز تا اوج
یه حس مثل یاس و یار
نویسندگان
پسری به نام یار دختری به نام ❤یاس