رویای منی❤

تو از دل میگویی و من از جان:)

ما هیچ...ما نگاهش

شوریده و شیدا شده ام در این شب تاریک که در تمام کوچه هایش روشنایی مهتاب مست و خرامان قدم میزند...
سوی این دل سوی ان دل سوی دل من سوی دل طُ...
باورش دارم...
نگاهش...
اخ نگاهش دیوانه میکند روح مرا...
خون در رگ هایم فریاد میزند انگاه که نگاهش میکنم...
من همان پسری هستم که دو خورشید دارد دو جهان دو مهتاب دو عالم...
من همه این ها را در دو چشمانت دارم و این تمام دارایی من است... 

ساعت》۰۰:۵۹

زیبا :)
تشکر...
:)
سپاس از حضورتون...
ویییییی😍😍😍😍💚💙❤💛معینم خیلی خوب نوشتی 😍💚💙💜💛❤عاشقتم و بهت قول میدم تا همیشه ی همیشه این دو عالم دو مهتاب دو جهان در کنارت میمونه😀💚💙💜💛❤😍🐥🐥🐥
ای جانم😊😉💜😍❤چشمات خوب میبینن عزیز😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه حس مثل نگاه
یه حس مثل دوست داشتن
یه حس مثل عشق
یه حس مثل پرواز تا اوج
یه حس مثل یاس و یار
نویسندگان
پسری به نام یار دختری به نام ❤یاس