رویای منی❤

تو از دل میگویی و من از جان:)

دل من...یاس من🤓😘

در دل من فاصله ها هیچ است/چون یاس کنارم هست یاران را هیچ است

در دل من جای هیچ یاری نیست/این دل برای یاس است و با تو کاری نیست

در دل من جای یاس من است /من سربازم و او پادشاه من است

در دل من فریادی به کار نیست/با تو ارام است و جز سکوت صدایی نیست

تقدیم به یاسمن جان❤

پ.ن:هنوز به سال نرسیدیم...که میرسیم😉....ماه گردمون مبارک😀


بعضی از چیز هارو نمیشه با حرف اندازه ای براشون تبیین و تعیین کرد مثل عشق من به تو و تنها چشم ها میتونن این عشقو فریاد بزنن
 باید به چشم هایم زل بزنی تا بفهمی تا چه اندازه دوستت دارم ...
ماهگردمون مبارک💜😻
قربون اون چشمای نازت بشم که مجنون اون نگاهتم...😍
ماهگردمون مبارک عزیزم😇❤
بابت تمام لطف هایی که تو کامنتت نسبت بهم داشتی ممنونتم💓تو خوبی که خوبی میبینی یاسم💑❣


ماه گردتون مبارک:) 
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه حس مثل نگاه
یه حس مثل دوست داشتن
یه حس مثل عشق
یه حس مثل پرواز تا اوج
یه حس مثل یاس و یار
نویسندگان
پسری به نام یار دختری به نام ❤یاس