رویای منی❤

تو از دل میگویی و من از جان:)

خوبیهاش یا خوبیهاش؟

از کجا بگم براتون؟؟؟؟؟از چی بگم براتون؟؟؟؟؟

از خوبی ها و مهربونیاش یا از خوبی ها و مهربونیاش؟!

خب چیکار کنم بدی ندیدم....
از نجابتش بگم که از خوبیاشه از اعتمادم نسبت بهش بگم؟بازم از خوبیاشه...
خیلی عجیبه انگاری انسان نیست...
انگاری از یه جای دیگست...
انگاری اصلا ساکن زمین نیست...
فرشته ایه که برای اینکه ریا نشه بال هاشو قایم میکنه
حتی ریاکارم نیست...
انگار صداش روی موج ارامش ردیف مهربونی تنظیم شده...
چهره معصوم و تو دل بروش رو کجای دلم بزارم
اخه اینقدر خوبه که کل قلب من پر شده از خوبیهاش...
وقتی بهم پیام میده قلبم میره رو ویبره...شبیه این بچه ها که تو شکم مامانشون لگد میزنن تا جوابش رو ندم اروم نمیشم...
خوب جایی هم برای سلطنتش انتخاب کرده...قلب من...کارش درسته...
میگما بین خودمون بمونه وقتی از دستم ناراحته دلش میخواد با موچین تک تک موهای سر منو بکنه...خوب چی بهتر از این اینجوری ساعت ها بالای سرم وایمیسه و موهامو میکنه...بیخیال بزار اصن کچل بشم مهم اینه که تایم بیشتری کنارش بودم...
یا مثلا وقتی میبینمش باید حتما یه پارچ اب قند همرام باشه خب ضعف میکنم...
بهم میگه دیووونه چون میدونه دیووووونشم...
از شیطونیاشم نگم که قابل گفتن نیست...
خودمونیما این همه خوبی؟!
میشه یکم بد باشی؟
خانم دکتر من برای من بهترین دارویی که تجویز میکنه نگاهشه...
اخ اخ این نگاهش پر از احساسه...
پ.ن:بلند شید برید اسپند دود کنید...بلند شید دگ تازه اول راهیم کلی خوبی مونده که نگفتم ازش اونا رو نگه داشتم برای خودم😉یاس منه... مال خود منه❣
پ.ن:وب یاس جان


خدا حفظش کنه براتون :)
ایشالا:)
دیوونه های عاشق :)) عشقتون ابدی ^_^

ممنون:)
ای جانم :)
عزیزدلم الهی فدات شم دیووونه جانم :)
بوی اسپند کل خونه رو برداشتا ... ;)
.
.
.
خوشبختیمون ابدی :)
:))))
خدانکنه تا من موندم چرا تو؟:)))
هی وای من:)))
.
.
‌.
ابدیِ ابدی♡
خدا برای هم نگه تون داره
ممنون:)
چی بگم!!
دلتون شاد
قابل گفتن نیست...!!!
باید تجربش کنید البته نه با هر کسی...😊
ایشالا دل شما هم شاد و خرم باشه...سپاس از حضورتون🙏
اوااا من وب ایشونو داشتم ولی نمیدوستم شمام اینجاها هستید ^_^
خخ
عشقتون پایدار و ابدی
:)
سپاس...:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه حس مثل نگاه
یه حس مثل دوست داشتن
یه حس مثل عشق
یه حس مثل پرواز تا اوج
یه حس مثل یاس و یار
نویسندگان
پسری به نام یار دختری به نام ❤یاس